Marketing blog

Blog o marketingu. Sprawdź, czytaj i poszerzaj swoją wiedzę!

Jak fotografować włosy?

Fotografowanie włosów to sztuka wymagająca nie tylko technicznej biegłości, ale także zrozumienia, jak światło, kompozycja i stylizacja mogą wpłynąć na ostateczny efekt zdjęcia.  Czytaj dalej,...

Jak fotografować ubrania?

Coraz więcej osób decyduje się dzisiaj na zakup odzieży przez Internet. Nie mamy czasu na jeżdżenie do centrów handlowych i spacerowanie po sklepach stacjonarnych, w których ciągle brakuje...

Jak robić zdjęcia zabawek? Przewodnik.

Fotografia zabawek wymaga sporo przygotowania i umiejętności aranżacji. Trzeba się nieźle „nagimnastykować”, aby zdjęcie było nie tylko estetyczne, ale także przykuwało uwagę grupy docelowej i było...

Jak robić zdjęcia zwierząt? Poradnik.

Robienie zdjęć zwierzętom to nie lada wyzwanie. Żywe istoty ciągle się poruszają i nie da się zmusić ich do pozowania. Nie oznacza to jednak, że jest to tajemna wiedza, której nie dasz rady zgłębić...

Jak pisać posty na Twittera (X)?

Platforma społecznościowa, z której często korzystają politycy oraz dziennikarze powstała w 2006 roku. Twitter kochają również szarzy Kowalscy, ponieważ świat mediów społecznościowych w ostatnich...

Jak pisać posty na LinkedIn?

Platforma LinkedIn powstała z myślą i specjalistach branżowych z całego świata. To właśnie tu nawiążesz relacje służbowe, znajdziesz pracę lub zdobędziesz nowe umiejętności. W jaki sposób korzystać...

Jak pisać posty na Instagram?

Tworzenie postów na Instagram może wydawać się łatwe. Przecież każdy potrafi napisać coś od siebie lub stworzyć notatkę branżową pod zdjęciem. Al e czy faktycznie o to w tym chodzi? Co trzeba...

Jak tworzyć posty na social media?

Wszystko wskazuje na to, że social media to nie tylko źródło informacji i utrzymywania kontaktów międzyludzkich, ale też dbanie o rozwój biznesu. Małe i duże firmy prześcigają się w tworzeniu...

Kreatywny copywriter – kim jest i co robi?

Kreatywny copywriter to nie tylko autor tekstów, lecz prawdziwy artysta słowa, który potrafi przekształcić proste myśli w porywające narracje. Jego zadaniem jest nie tylko tworzenie treści, ale...

Skuteczny copywriter – kto to taki?

W erze internetu, gdzie każdy kanał komunikacji jest przesycony treściami, sztuka przyciągania uwagi stała się kluczowym wyzwaniem. Nie ma już miejsca na nudne, monotonne przekazy. Każde zdanie musi...

Dobry copywriter – kim jest i jak go rozpoznać?

W dzisiejszym dynamicznym świecie, gdzie komunikacja stała się kluczowym elementem sukcesu w biznesie, umiejętność przekazywania treści w sposób przekonujący stała się niezwykle cenna. Copywriting,...

Czym są i jak dobierać frazy kluczowe?

Każdy, kto kiedykolwiek miał jakikolwiek kontakt z marketingiem w internecie, nie jeden raz musiał spotkać się z pojęciem słów lub fraz kluczowych. W każdym materiale dotyczącym czy copwritingu, czy...

1000 zzs — co to znaczy i ile kosztuje?

Współpraca z copywriterem może być rozliczana na dwa sposoby. Najczęściej opiera się na określeniu ilości znaków ze spacją. Mam tu na myśli legendarne 1000 zzs. Stawkę za 1000 zzs można porównać do...

Na czym polega redakcja tekstu?

Według Wielkiego słownika języka polskiego redakcja to „opracowanie tekstu pod względem merytorycznym i stylistycznym”. Czyli redakcja tekstu to przeczytanie go i zwrócenie uwagi na każde słowo,...