Opisy i teksty do sklepu internetowego
Zadbaj o pozycjonowanie i sprzedaż w e-commerce
Zaplanujemy i przygotujemy skuteczny content, który przyczyni się do wzrostu widoczności, wygeneruje ruch, a następnie sprawi, że Twój e-sklep naprawdę zacznie sprzedawać.
Treść do sklepu internetowego: krok po kroku
1. kontakt
Skontaktuj się, aby opowiedzieć nam o swoich potrzebach i planach na przyszłość.
2. analiza i oferta
Dokładnie je zweryfikujemy, aby przedstawić Ci wycenę oraz zestaw rekomendacji.
3. teksty
Po akceptacji warunków i opłaceniu faktury – zajmiemy się tworzeniem skutecznych tekstów.
Ceny treści na potrzeby e-commerce
PodstaWowy
Świetny, jeśli działasz na małokonkurencyjnym rynku.
Opis na min. 1000 zzs
merytoryczny i przyjazny odbiorcom
Dobór fraz kluczowych
poprzedzony analizą SEO
Optymalizacja SEO
Meta tagi
meta title, meta description, adres URL
cena za 1 opis
od 40 zł
Optymalny
Doskonały, jeżeli prowadzisz aktywne działania online.
Opis na min. 2000 zzs
merytoryczny i przyjazny odbiorcom
Dobór fraz kluczowych
poprzedzony analizą SEO
Optymalizacja SEO
Meta tagi
meta title, meta description, adres URL
cena za 1 opis
od 70 zł
Rozszerzony
Idealny, jeśli w Twojej branży panuje silna konkurencja.
Opis na min. 3000 zzs
merytoryczny i przyjazny odbiorcom
Dobór fraz kluczowych
poprzedzony analizą SEO
Optymalizacja SEO
Meta tagi
meta title, meta description, adres URL
Doradztwo
rekomendacje dotyczące rozwoju sklepu internetowego i zwiększenia efektów pozycjonowania
cena za 1 opis
od 105 zł
Zależy Ci także na innym wsparciu z zakresu contentu? Sprawdź nasz copywriterski cennik.
Opisy i teksty do sklepu internetowego. W jakim celu się je wykonuje?
Sklepy internetowe cieszą się coraz większą popularnością i aby wyróżnić się spośród rosnącej konkurencji nierzadko muszą cechować się oryginalnością i przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta w różnoraki sposób. Żeby oferta zainteresowała kupującego, powinna być niebanalna i odpowiednio skomponowana. Dlatego też jednymi z najważniejszych elementów budujących markę danego sklepu internetowego są umieszczane na jego stronie teksty i opisy produktów. To dzięki nim każdy produkt lub usługa może zostać odebrana jako atrakcyjna i warta uwagi.
Podstawowy podział tekstów dla sklepów online
Najważniejsze treści umieszczane na stronach sklepów internetowych można podzielić na trzy kategorie:
- opisy produktów — zazwyczaj zawierają podstawowe informacje na temat danego produktu oraz przedstawiają jego zalety i zastosowania;
- opisy kategorii — poza przekazaniem konkretnej wiedzy na temat kategorii produktów oferowanych w sklepie, przemyca się w nich słowa kluczowe niezbędne do wypromowania serwisu w wyszukiwarce;
- artykuły blogowe — tworzy się je głównie ze względu na pozycjonowanie e-sklepu poprzez wykorzystanie fraz kluczowych, które podnoszą widoczność sklepu w wyszukiwarce oraz wykorzystuje się w nich linkowanie wewnętrzne, które w znacznym stopniu ułatwia poruszanie się po sklepie.
Poza podstawowymi treściami na stronie e-sklepu często można spotkać dodatkowe treści, jakimi są różnego rodzaju artykuły sponsorowane, newslettery czy też e-booki.
Czym powinny się charakteryzować teksty i opisy do sklepu online?
Aby sklep online odniósł sukces w internecie, powinien prezentować testy które:
-
Pozwalają na szybkie i bezproblemowe wyszukiwanie zgodnie z SEO
Niezwykle istotne jest, aby treści i opisy na stronie sklepu zawierały frazy kluczowe, które pozwolą na łatwiejszy dostęp do sklepu w wyszukiwarce. Subtelne umieszczenie tych fraz wypozycjonuje sklep, co w konsekwencji sprawi, że będzie się on cieszył większym zaufaniem wśród potencjalnych klientów, jako znana marka.
-
Są oryginalne i wzbudzają pozytywne emocje
Zadaniem tekstów i opisów produktów do sklepu online jest nie tylko przedstawić ofertę danego sklepu, ale przede wszystkim zainteresować klienta na tyle, aby pozostał na stronie sklepu i zdecydował się na zakup właśnie w tym, a nie innym miejscu. W tym celu używamy tzw. języka korzyści. Treście powinny być oryginalne i nietuzinkowe, a opisy wzbudzać pozytywne emocje i zainteresować kupującego.
-
Zawierają wiarygodne informacje
W tym przypadku chodzi o to, żeby nie lać wody, jaki to produkt czy też usługa jest fantastyczny, ale przedstawić rzetelne informacje na dany temat w taki sposób, aby klient poczuł potrzebę nabycia tego produktu czy skorzystania z usługi.
-
Dostosowane są do konkretnego klienta
Niezwykle istotne jest dostosowanie treści do klientów zainteresowanych danym produktem. Warto określić motywację, jaką kieruje się kupujący, aby przedstawić korzyści płynące z nabycia produktu w taki sposób, aby maksymalnie zachęcić potencjalnego klienta do transakcji.
-
Napisane są prostym językiem
Warto pamiętać, że aby treści były jasne i zrozumiałe dla klientów. Teksty powinny być napisane prosto niezbyt specjalistycznym i skomplikowanym językiem. W zależności od tematyki charakterystyczne słownictwo powinno występować, ale w umiarkowanym stopniu.
Dlaczego teksty i opisy do sklepu online powinny być oryginalne?
W dobie postępującej cyfryzacji wiele działalności przenosi się do internetu. Niestety konkurencja nie śpi i bardzo trudno jest wyróżnić się na tle innych podobnych firm w branży. Właśnie z tego powodu tak ważne są treści umieszczane na stronie sklepu. To one pozwalają na szybkie znalezienie sklepu w wyszukiwarce www, a jeśli są wyjątkowe i interesujące, to zatrzymają potencjalnego klienta i przekonają go do wykonania działalności, które w konsekwencji doprowadzą do transakcji.
Co powinien zawierać opis do sklepu internetowego?
W zależności od oferowanych produktów lub usług opis powinien zawierać najważniejsze informacje o sprzedawanym towarze, czyli:
- Specyfikacja techniczna — w zależności od branży informacja o parametrach technicznych jest podstawą do wyboru danego produktu.
- Krótki opis produktu — jak działa i do czego służy oraz jakie są korzyści z jego zakupu itp.
- Recenzje użytkowników — jeśli istnieje taka możliwość, warto dodać pozytywne opinie użytkowników, którzy zakupili i użytkują już dany produkt.
Jak długie powinny być opisy produktów w sklepie online?
Opisy produktów nie powinny przytłaczać, dlatego też nie jest wskazane, aby były za bardzo rozbudowane. W zależności od oferty danego sklepu opisy produktów powinny zawierać najważniejsze informacje, a ewentualne dodatkowe treści takie jak opisy kategorii czy teksty blogowe zamieszczane na stronie mogą być już bardziej rozbudowane.
Treści do sklepu online, a budowanie marki
Wbrew wszelkim pozorom nie tylko cena jest istotnym czynnikiem, na podstawie którego klienci dokonują zakupu w danym sklepie. Niezwykle istotne jest również zaufanie do marki. Aby je uzyskać, należy przekonać do siebie klienta na każdym szczeblu zakupów. Wartościowe treści dostosowane do konkretnej klienteli świadczą o pełnym profesjonalizmie, co prowadzi do pozytywnego odbioru marki i tworzeniu się zaufania na linii klient – sprzedawca.
Opisy i teksty do sklepu internetowego — co wpływa na ich cenę?
Cena treści tworzonych do sklepów online, tak jak w wielu innych branżach, uzależniona jest w dużym stopniu od trzech głównych czynników:
- Wielkość i długość tworzonych treści — w zależności od zapotrzebowania kopirajter może stworzyć same opisy produktów, opisy kategorii, teksty blogowe, e-booki, newslettery czy też artykuły sponsorowane. Jesteśmy elastyczni i możemy stworzyć pakiet treści dostosowanych do Twojego sklepu.
- Czas — zależy głównie od tego, na jakie treści się zdecydujesz, ale zawsze powinieneś mieć świadomość, że jeśli pragniesz czegoś na “cito” to w takim przypadku cena będzie adekwatna do tempa.
- Branży — w tym przypadku cena uzależniona jest od pracy wykonanej przez agencję. Jeśli branża, w jakiej działasz, jest specyficzna, to teksty muszą być do niej dostosowane, a że fuszerka jest nam obca, to na takie treści trzeba poświęcić zarówno więcej energii, jak i czasu.
Zamów teksty i opisy produktów do Twojego sklepu internetowego i ciesz się zainteresowaniem klientów i podniesioną sprzedażą
Jeśli zależy Ci na podniesieniu swojej sprzedaży i zbudowaniu profesjonalnej marki – skontaktuj się z naszą agencją copywriterską. Stworzymy treści do sklepu dostosowane pod konkretnego klienta i Twojej branży. Nasi specjaliści wykonają niezbędne analizy i zbadają konkurencję. Dzięki naszym tekstom: wypozycjonujesz swój sklep w internecie, zbudujesz profesjonalny image marki i trafisz do większej ilości klientów.