Opisy i teksty do sklepu internetowego

Zadbaj o pozycjonowanie i sprzedaż w e-commerce

Zaplanujemy i przygotujemy skuteczny content, który przyczyni się do wzrostu widoczności, wygeneruje ruch, a następnie sprawi, że Twój e-sklep naprawdę zacznie sprzedawać.

Treść do sklepu internetowego: krok po kroku

1. kontakt

Skontaktuj się, aby opowiedzieć nam o swoich potrzebach i planach na przyszłość.

2. analiza i oferta

Dokładnie je zweryfikujemy, aby przedstawić Ci wycenę oraz zestaw rekomendacji.

3. teksty

Po akceptacji warunków i opłaceniu faktury – zajmiemy się tworzeniem skutecznych tekstów.

Ceny treści na potrzeby e-commerce

PodstaWowy

Świetny, jeśli działasz na małokonkurencyjnym rynku.

Opis na min. 1000 zzs

merytoryczny i przyjazny odbiorcom

Dobór fraz kluczowych

poprzedzony analizą SEO

Optymalizacja SEO

nagłówki, akapity, linkowanie wewnętrzne i inne

Meta tagi

meta title, meta description, adres URL

cena za 1 opis

od 40 zł

Optymalny

Doskonały, jeżeli prowadzisz aktywne działania online.

Opis na min. 2000 zzs

merytoryczny i przyjazny odbiorcom

Dobór fraz kluczowych

poprzedzony analizą SEO

Optymalizacja SEO

nagłówki, akapity, linkowanie wewnętrzne i inne

Meta tagi

meta title, meta description, adres URL

cena za 1 opis

od 70 zł

Rozszerzony

Idealny, jeśli w Twojej branży panuje silna konkurencja.

Opis na min. 3000 zzs

merytoryczny i przyjazny odbiorcom

Dobór fraz kluczowych

poprzedzony analizą SEO

Optymalizacja SEO

nagłówki, akapity, linkowanie wewnętrzne i inne

Meta tagi

meta title, meta description, adres URL

Doradztwo

rekomendacje dotyczące rozwoju sklepu internetowego i zwiększenia efektów pozycjonowania

cena za 1 opis

od 105 zł

Zależy Ci także na innym wsparciu z zakresu contentu? Sprawdź nasz copywriterski cennik.

Zadzwoń:

507 708 626

Napisz:

kontakt@winklers.pl

Opisy i teksty do sklepu internetowego. W jakim celu się je wykonuje?

Sklepy internetowe cieszą się coraz większą popularnością i aby wyróżnić się spośród rosnącej konkurencji nierzadko muszą cechować się oryginalnością i przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta w różnoraki sposób. Żeby oferta zainteresowała kupującego, powinna być niebanalna i odpowiednio skomponowana. Dlatego też jednymi z najważniejszych elementów budujących markę danego sklepu internetowego są umieszczane na jego stronie teksty i opisy produktów. To dzięki nim każdy produkt lub usługa może zostać odebrana jako atrakcyjna i warta uwagi.

Podstawowy podział tekstów dla sklepów online

Najważniejsze treści umieszczane na stronach sklepów internetowych można podzielić na trzy kategorie:

  • opisy produktów — zazwyczaj zawierają podstawowe informacje na temat danego produktu oraz przedstawiają jego zalety i zastosowania;
  • opisy kategorii — poza przekazaniem konkretnej wiedzy na temat kategorii produktów oferowanych w sklepie, przemyca się w nich słowa kluczowe niezbędne do wypromowania serwisu w wyszukiwarce;
  • artykuły blogowe — tworzy się je głównie ze względu na pozycjonowanie e-sklepu poprzez wykorzystanie fraz kluczowych, które podnoszą widoczność sklepu w wyszukiwarce oraz wykorzystuje się w nich linkowanie wewnętrzne, które w znacznym stopniu ułatwia poruszanie się po sklepie.

Poza podstawowymi treściami na stronie e-sklepu często można spotkać dodatkowe treści, jakimi są różnego rodzaju artykuły sponsorowane, newslettery czy też e-booki.

Czym powinny się charakteryzować teksty i opisy do sklepu online?

Aby sklep online odniósł sukces w internecie, powinien prezentować testy które:

  • Pozwalają na szybkie i bezproblemowe wyszukiwanie zgodnie z SEO 

Niezwykle istotne jest, aby treści i opisy na stronie sklepu zawierały frazy kluczowe, które pozwolą na łatwiejszy dostęp do sklepu w wyszukiwarce. Subtelne umieszczenie tych fraz wypozycjonuje sklep, co w konsekwencji sprawi, że będzie się on cieszył większym zaufaniem wśród potencjalnych klientów, jako znana marka.

  • Są oryginalne i wzbudzają pozytywne emocje

Zadaniem tekstów i opisów produktów do sklepu online jest nie tylko przedstawić ofertę danego sklepu, ale przede wszystkim zainteresować klienta na tyle, aby pozostał na stronie sklepu i zdecydował się na zakup właśnie w tym, a nie innym miejscu. W tym celu używamy tzw. języka korzyści. Treście powinny być oryginalne i nietuzinkowe, a opisy wzbudzać pozytywne emocje i zainteresować kupującego.

  • Zawierają wiarygodne informacje

W tym przypadku chodzi o to, żeby nie lać wody, jaki to produkt czy też usługa jest fantastyczny, ale przedstawić rzetelne informacje na dany temat w taki sposób, aby klient poczuł potrzebę nabycia tego produktu czy skorzystania z usługi.

  • Dostosowane są do konkretnego klienta

Niezwykle istotne jest dostosowanie treści do klientów zainteresowanych danym produktem. Warto określić motywację, jaką kieruje się kupujący, aby przedstawić korzyści płynące z nabycia produktu w taki sposób, aby maksymalnie zachęcić potencjalnego klienta do transakcji.

  • Napisane są prostym językiem

Warto pamiętać, że aby treści były jasne i zrozumiałe dla klientów. Teksty powinny być napisane prosto niezbyt specjalistycznym i skomplikowanym językiem. W zależności od tematyki charakterystyczne słownictwo powinno występować, ale w umiarkowanym stopniu. 

Dlaczego teksty i opisy do sklepu online powinny być oryginalne?

W dobie postępującej cyfryzacji wiele działalności przenosi się do internetu. Niestety konkurencja nie śpi i bardzo trudno jest wyróżnić się na tle innych podobnych firm w branży. Właśnie z tego powodu tak ważne są treści umieszczane na stronie sklepu. To one pozwalają na szybkie znalezienie sklepu w wyszukiwarce www, a jeśli są wyjątkowe i interesujące, to zatrzymają potencjalnego klienta i przekonają go do wykonania działalności, które w konsekwencji doprowadzą do transakcji.

Co powinien zawierać opis do sklepu internetowego?

W zależności od oferowanych produktów lub usług opis powinien zawierać najważniejsze informacje o sprzedawanym towarze, czyli:

  • Specyfikacja techniczna — w zależności od branży informacja o parametrach technicznych jest podstawą do wyboru danego produktu.
  • Krótki opis produktu — jak działa i do czego służy oraz jakie są korzyści z jego zakupu itp.
  • Recenzje użytkowników — jeśli istnieje taka możliwość, warto dodać pozytywne opinie użytkowników, którzy zakupili i użytkują już dany produkt.

Jak długie powinny być opisy produktów w sklepie online?

Opisy produktów nie powinny przytłaczać, dlatego też nie jest wskazane, aby były za bardzo rozbudowane. W zależności od oferty danego sklepu opisy produktów powinny zawierać najważniejsze informacje, a ewentualne dodatkowe treści takie jak opisy kategorii czy teksty blogowe zamieszczane na stronie mogą być już bardziej rozbudowane.

Treści do sklepu online, a budowanie marki

Wbrew wszelkim pozorom nie tylko cena jest istotnym czynnikiem, na podstawie którego klienci dokonują zakupu w danym sklepie. Niezwykle istotne jest również zaufanie do marki. Aby je uzyskać, należy przekonać do siebie klienta na każdym szczeblu zakupów. Wartościowe treści dostosowane do konkretnej klienteli świadczą o pełnym profesjonalizmie, co prowadzi do pozytywnego odbioru marki i tworzeniu się zaufania na linii klient – sprzedawca. 

Opisy i teksty do sklepu internetowego — co wpływa na ich cenę?

Cena treści tworzonych do sklepów online, tak jak w wielu innych branżach, uzależniona jest w dużym stopniu od trzech głównych czynników:

  1. Wielkość i długość tworzonych treści — w zależności od zapotrzebowania kopirajter może stworzyć same opisy produktów, opisy kategorii, teksty blogowe, e-booki, newslettery czy też artykuły sponsorowane. Jesteśmy elastyczni i możemy stworzyć pakiet treści dostosowanych do Twojego sklepu.
  2. Czas — zależy głównie od tego, na jakie treści się zdecydujesz, ale zawsze powinieneś mieć świadomość, że jeśli pragniesz czegoś na “cito” to w takim przypadku cena będzie adekwatna do tempa. 
  3. Branży — w tym przypadku cena uzależniona jest od pracy wykonanej przez agencję. Jeśli branża, w jakiej działasz, jest specyficzna, to teksty muszą być do niej dostosowane, a że fuszerka jest nam obca, to na takie treści trzeba poświęcić zarówno więcej energii, jak i czasu.

Zamów teksty i opisy produktów do Twojego sklepu internetowego i ciesz się zainteresowaniem klientów i podniesioną sprzedażą

Jeśli zależy Ci na podniesieniu swojej sprzedaży i zbudowaniu profesjonalnej marki – skontaktuj się z naszą agencją copywriterską. Stworzymy treści do sklepu dostosowane pod konkretnego klienta i Twojej branży. Nasi specjaliści wykonają niezbędne analizy i zbadają konkurencję. Dzięki naszym tekstom: wypozycjonujesz swój sklep w internecie, zbudujesz profesjonalny image marki i trafisz do większej ilości klientów.