Teksty SEO

Pomagamy pozycjonoWać strony i e-sklepy.

Przeprowadzimy analizę SEO, dobierzemy odpowiednie frazy kluczowe i na ich podstawie przygotujemy w pełni profesjonalne teksty, dzięki którym podniesiesz widoczność i ruch na swoim serwisie.

Teksty SEO: dowiedz się, jak to działa.

1. kontakt

Wybierz pakiet tekstów SEO i skontaktuj się z nami, aby załatwić wszystkie formalności.

2. analiza i oferta

Zapoznamy się z Twoimi oczekiwaniami i na tej podstawie przedstawimy wycenę wraz z gotowym zestawem rekomendacji.

3. teksty

Gdy zaakceptujesz i opłacisz zlecenie – zajmiemy się stworzeniem profesjonalnych tekstów SEO, które dostarczymy we wspólnie ustalonym terminie.

Poznaj cennik tekstów SEO dla strony lub sklepu internetowego.

PodstaWowy

Świetny, jeśli działasz na małokonkurencyjnym rynku.

Opis na min. 1000 zzs

merytoryczny i przyjazny odbiorcom

Dobór fraz kluczowych

poprzedzony analizą SEO

Optymalizacja SEO

nagłówki, akapity, linkowanie wewnętrzne i inne

Meta tagi

meta title, meta description, adres URL

cena za 1 opis

od 40 zł

Optymalny

Doskonały, jeżeli prowadzisz aktywne działania online.

Opis na min. 2000 zzs

merytoryczny i przyjazny odbiorcom

Dobór fraz kluczowych

poprzedzony analizą SEO

Optymalizacja SEO

nagłówki, akapity, linkowanie wewnętrzne i inne

Meta tagi

meta title, meta description, adres URL

cena za 1 opis

od 70 zł

Rozszerzony

Idealny, jeśli w Twojej branży panuje silna konkurencja.

Opis na min. 3000 zzs

merytoryczny i przyjazny odbiorcom

Dobór fraz kluczowych

poprzedzony analizą SEO

Optymalizacja SEO

nagłówki, akapity, linkowanie wewnętrzne i inne

Meta tagi

meta title, meta description, adres URL

Doradztwo

rekomendacje dotyczące rozwoju sklepu internetowego i zwiększenia efektów pozycjonowania

cena za 1 opis

od 105 zł

Potrzebujesz innych dotyczących pisania profesjonalnych tekstów? Przejdź do naszego cennika copywritingu.

Zadzwoń:

507 708 626

Napisz:

kontakt@winklers.pl

Co to są teksty SEO i czym kierować się podczas tworzenia takich treści?

Treść, która znajduje się na stronie internetowej, jest jednym z kluczowych czynników, które odpowiadają za jej widoczność w wyszukiwarce. Teksty SEO są więc treściami wpływającymi na pozycjonowanie.

Co musisz wiedzieć o SEO? Przeczytaj ten krótki wpis, a poznasz kilka najważniejszych zasad towarzyszących procesowi planowania i powstawania tekstów SEO.

Dlaczego warto zainwestować w dobre teksty SEO?

Teksty SEO mają za zadanie wypozycjonować Ciebie i Twoją działalność w Internecie. Dobrze napisane treści zwiększają widoczność w wirtualnym świecie i pomagają zająć, jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. A co za tym idzie? Twoja działalność cieszy się większym zainteresowaniami wśród odbiorców lub potencjalnych klientów.

Rodzaje tekstów SEO – jakie typy treści pozycjonujących wyróżniamy?

Tak naprawdę każda treść jest tworzona pod SEO. Bez względu na to, czy jest to opis kategorii lub produktu, specjalistyczny artykuł, artykuł sprzedażowy czy krótki wpis na stronę. Każdy z nich tworzony jest po to, aby zająć jak najlepsze pozycje w wyszukiwarce Google.

Jaką długość powinny mieć teksty pisane pod SEO?

Długość treści SEO zależy od wielu czynników. Jednym z nich jest rodzaj tworzonego tekstu. Oczywiste jest, że jeżeli masz stworzyć opis kategorii, to ilość znaków ze spacjami będzie pewnie mniejsza, w porównaniu do specjalistycznego tekstu lub wywodu naukowego. Nie da się też konkretnie wskazać, jak długie powinny być teksty pisane pod SEO. Ważne, aby pamiętać, że tworząc jakąkolwiek treść, trzeba wyczerpać temat w 100%.

Jak pisać teksty SEO?

Oto kilka przydatnych wskazówek, które pozwolą Ci tworzyć w pełni profesjonalne treści, dzięki którym zadbasz o pozycjonowanie Twojego serwisu www. Zarówno klasycznej strony internetowej, bloga, jak i e-sklepu.

1. Przed rozpoczęciem pisania – przeprowadź wnikliwą analizę rynku i dobierz odpowiednie słowa kluczowe

Zanim zdecydujesz, które słowa kluczowe będą zamieszczane w Twoim tekście, w pierwszej kolejności sprawdź, jak często są one wyszukiwane w wyszukiwarce Google. Użyj do tego odpowiedniego programu. Możesz posiłkować się takimi narzędziami, jak chociażby: Google Keyword Planner, Senuto, Semstorm, Surfer SEO, jak i wiele innych, które są dostępne na rynku.

2. Staraj się tworzyć teksty SEO, które są najbardziej merytoryczne

Nie skupiaj się wyłącznie na zawarciu w nich jak największej ilości słów kluczowych. Zamiast tego skoncentruj się na tym, aby prezentowały konkretną wartość dla użytkownika. Jeżeli tworzysz teksty SEO, które mają być opisem kategorii, to pisz ogólnie o tym, co zawiera ta kategoria i nakierunkuj odbiorcę co znajdzie w tej zakładce. Jeśli pracujesz nad tekstami pozycjonującymi mającymi przyjąć, postać opisów produktów to skup się na wartości danego produktu, jego zastosowaniach i głównych korzyściach. A jeśli Twoim celem jest stworzenie artykułu, który ma wspierać działania SEO – dopilnuj, aby tego rodzaju treść wyczerpywała temat, którego dotyczy.

3. Nie zapomnij o zachowaniu prawidłowej struktury treści pozycjonujących

Stosuj nagłówki, w których użyjesz najbardziej wartościowych słów kluczowych. Ten rodzaj tekstów ma szczególnie dużą moc, która przekłada się na SEO Twojej strony internetowej. Ponadto, prawidłowo zoptymalizowana treść z odpowiednimi nagłówkami tworzy strukturę, dzięki której tekst jest przejrzysty i czytelny. Oprócz tego, dobrze prezentujący się tekst SEO zatrzymuje czytelnika na stronie dłużej i nieczęsto przekonuje go na przykład: do zrobienia zakupów w sklepie internetowym.

Poza odpowiednim dobraniem nagłówków, liczy się również sama prezentacja treści. Zadbaj o to, aby tekst, który stworzysz był “ładny dla oka”. Jeżeli możesz – zastosuj akapity, wypunktowania, pogrubienia, stosuj atrakcyjne grafiki, a nawet urozmaicaj treść za pomocą emotikonów.

4. Nie przesadzaj ze słowami kluczowymi

Frazy kluczowe, na które chcesz się pozycjonować, muszą pasować do treści. Nie musisz używać ich wszędzie przy każdej nadarzającej się okazji. Używaj ich w sposób naturalny i z “głową”. Baw się nimi, stosując przy tym zarówno ich odmiany, jak i synonimy.

5. Staraj się również nie popełniać błędów, które mogą tylko zaszkodzić Twojej stronie www

Chodzi tu głównie o:

  • Kopiowanie treści z innych stron internetowych – jak samo inspirowanie się nie jest niczym złym, to KRADZIEŻ NIE JEST DOPUSZCZALNA. Wyszukiwarka doskonale wie, czy konkretna treść była już gdzieś i kiedyś opublikowana oraz kto jest/był jej autorem. Wklejając na swoją stronę www czyjąś treść, możesz mieć problemy z prawem!
  • Korzystanie z mieszarek i generatorów treści – używanie tego typu programów jest dużym ułatwieniem, jednak taka treść nie ma żadnej wartości dla użytkownika.
  • Oszukiwanie – pod żadnym pozorem nie koloryzuj. Pisz tylko prawdę i nie dopisuj własnych interpretacji, zastosowań czy właściwości na przykład: w opisie produktu.

Treści SEO – od czego zależy ich cena?

Cena za teksty SEO może zależeć od wielu czynników. Mają na nią wpływ między innymi takie aspekty, jak:

  • Długość opisów oraz ich ilość – wyceniając swoją usługę, kopirajter w pierwszej kolejności ocenia wielkość swojego potencjalnego zlecenia. Ustala między innymi: jak długie mają być teksty SEO (chodzi np. o zzs, czyli liczbę znaków ze spacjami) oraz ich ilość, którą liczy w sztukach.
  • Specyfika branży – cena usługi również zależy od rodzaju sklepu, serwisu lub portalu i oferowanych w nim produktów lub usług. Jeżeli prowadzisz sklep online, który wymaga większego przygotowania (chodzi o zapoznanie się z rodzajem branży i charakterystyką produktu), to cena będzie odpowiednio dopasowana do włożonej pracy w napisanie tekstu SEO przez copywritera. Z kolei – jeśli usługi lub produkty oferowane przez Ciebie są uniwersalne i bardzo popularne to cena będzie adekwatna do pracy włożonej przez specjalistę od copy.
  • Czas – jeżeli zależy Ci na szybkim wykonaniu zlecenia, musisz wziąć pod uwagę, że cena tekstów SEO będzie znacznie wyższa. Jeżeli jednak zlecenie będzie wykonywane w terminie wskazanym przez copy – koszt tej usługi będzie wyliczony na podstawie wspominanych już elementów.

Zamów teksty SEO, dzięki którym Twoja strona będzie lepiej widoczna

Jeżeli chcesz zwiększyć swoją widoczność w Google – koniecznie skontaktuj się profesjonalną agencją copywriterską. Nasi specjaliści wykonają dla Ciebie: wnikliwą analizę SEO oraz badanie konkurencji. Następnie, sporządzą treści, które będą dostosowane do wymogów pozycjonowania, wpasują się w rynek oraz zajmą możliwie wysokie pozycje w wyszukiwarce.