Teksty na landing page
Tworzymy treści, które robią wyniki
Zamów skuteczne treści, które zamienią Twój landing page w prawdziwą maszynkę do zarabiania.
Zaprojektujemy teksty, które pozwolą Ci generować leady, sprzedawać produkty / usługi albo realizować Twoje inne cele biznesowe.
Pisanie tekstów na landing page: sprawdź, jak to działa
1. kontakt
Wybierz pakiet współpracy dotyczącej tekstów na Twój landing page. Następnie przejdź do kontaktu, aby załatwić formalności.
2. analiza i oferta
Zapoznamy się z Twoimi planami, aby na tej podstawie przedstawić wycenę i zestaw rekomendacji.
3. teksty
Po akceptacji i płatności – zajmiemy się stworzeniem skutecznych tekstów – terminowo i profesjonalne.
Sprawdź cennik tekstów na stronę typu landing page
PodstaWowy
Teksty na landing page
merytoryczne, przyjazne odbiorcom i nastawione na realizowanie konkretnego celu biznesowego
Dobór fraz kluczowych
poprzedzony analizą SEO
Optymalizacja SEO
Meta tagi
meta title, meta description, adres URL
Makieta
czytelne wskazówki dotyczące ułożenia treści
cena za wszystkie teksty
od 1000 zł
Optymalny
Teksty na landing page
merytoryczne, przyjazne odbiorcom i nastawione na realizowanie konkretnego celu biznesowego
Dobór fraz kluczowych
poprzedzony analizą SEO
Optymalizacja SEO
Meta tagi
meta title, meta description, adres URL
Makieta
czytelne wskazówki dotyczące ułożenia treści
Przygotowanie landing page
projekt graficzny, konfiguracja i uruchomienie
cena za wszystkie teksty
od 1500 zł
Rozszerzony
Teksty na landing page
merytoryczne, przyjazne odbiorcom i nastawione na realizowanie konkretnego celu biznesowego
Dobór fraz kluczowych
poprzedzony analizą SEO
Optymalizacja SEO
Meta tagi
meta title, meta description, adres URL
Makieta
czytelne wskazówki dotyczące ułożenia treści
Przygotowanie landing page
projekt graficzny, konfiguracja i uruchomienie
Doradztwo
rekomendacje dotyczące rozwoju i zwiększenia efektów
cena za wszystkie teksty
od 2500 zł
Potrzebujesz innych usług dotyczących profesjonalnego pisania tekstów? Zapraszamy do zapoznania się z naszym cennikiem copywritingu.
Czym są i w jakim celu tworzy się teksty na landing page?
Głównym celem marketingu w internecie jest zmotywowanie odwiedzającego stronę do wykonania odpowiedniego ruchu, który doprowadzi do pozyskania nowego klienta. Zainteresowanie osoby, która odwiedza witrynę, można zyskać na wiele sposobów, a jednym z nich jest dobrze skomponowana landing page. To od tekstu zawartego na tej microstronie zależy, czy czytelnik pozostanie na stronie i wykona reakcję, na jakiej Ci zależy, czy też pójdzie “szukać szczęścia” dalej.
Czym tak właściwie jest landing page?
Landing page nazywana również stroną docelową lub stroną lądowania jest pierwszym co widzi odwiedzający po kliknięciu w baner, lub link reklamowy. Jako osobna mikrostrona lub część witryny internetowej przeznaczona jest do maksymalnego zachęcenia osoby odwiedzającej do dokonania na stronie akcji, która docelowo zamieni go w klienta. Jest to jeden z najlepszych sposobów na skuteczny marketing cyfrowy i może znacząco zwiększyć wskaźnik konwersji.
Każda strona docelowa łączą w sobie trzy podstawowe cechy:
zajmuje tylko jedną stronę — teksty umieszczane na nich nie są rozległe, lecz zwięzłe i konkretne;
nie jest wyposażona w żadne dodatkowe zakładki i podstrony — musi być prosta w przekazie i jak najbardziej czytelna;
prezentują tylko jeden produkt lub usługę — aby maksymalnie skupić uwagę użytkownika, wszystkie zamieszczone na niej treści prowadzą do jednej akcji.
Landing page — główne elementy, jakie powinna zawierać
Podstawowe elementy dobrej strony docelowej to:
- dostosowana grafika — niezależnie czy na Twojej stronie znajdzie się grafika, czy krótkie video, podstawowa zasada brzmi: “co za dużo to nie zdrowo”. Cała oprawa graficzna powinna być wykonana w jednej stylistyce i nawiązywać do podstawowych cech produktu;
- unikalny content — treści umieszczone na stronie są najistotniejsze dla potencjalnego klienta. To do nich w dużej mierze należy przekonanie potencjalnego klienta do wykonania dalszych czynności. Dobrze dopasowane nagłówki, kilka cech produktu oraz korzyści z zakupu/zapisania się to podstawa każdej dobrej strony lądowania.
- unique selling proposition (USP) – czyli unikalna propozycja sprzedaży — to sposób, w jaki przekonasz odwiedzającego do wyjątkowości swojego produktu lub usługi. Od tego jak go przedstawisz, zależy czy odwiedzający uzna, że warto nabyć tak unikatową rzecz/ usługę, czy może należałoby szukać dalej.
- opinie użytkowników — zaufanie do firmy jest niezwykle istotne. Nic tak nie buduje marki jak pozytywne opinie użytkowników, dlatego warto umieścić je na stronie lądowania. Jednak warto również pamiętać, żeby były prawdziwe i najlepiej jak najbardziej szczegółowe.
- przycisk Call to Action — powinien być pierwszym, co przykuwa uwagę odwiedzającego. Położony w takim miejscu, aby nie było wątpliwości, do czego służy.
W jakim celu tworzy się teksty na landing page?
Teksty umieszczane na landing page są niezwykle istotne z punktu widzenia odbiorcy. Jeśli zawierają niezbędne informacje, po które zgłosił się klikający w baner bądź w reklamę, to są w stanie przekonać odwiedzającego do aktywności. Ich podstawowym zadaniem jest zatem zachęcenie potencjalnego klienta do podjęcia działania i zebranie tak zwanego leadu. Może się to odbywać poprzez kliknięcie odpowiedniego przycisku, wpisanie danych do formularza lub obejrzenie reklamy. Oto kilka docelowych czynności, które oferują strony lądowania:
- dokonanie zakupu,
- rejestracja w sklepie internetowym,
- pobranie e-booka,
- zebranie zapisów na webinar,
- zapisanie się do newslettera.
Jak tworzyć dobre i skuteczne teksty na stronę docelową?
Aby uzyskać maksymalna ilość leadów na stronie lądowania, należy kierować się kilkoma podstawowymi zasadami:
- Teksty muszą być proste i jasne w przekazie — teksty są najważniejszym elementem landing page i to właśnie od zawartych na niej treści zależy decyzja odwiedzającego o wykonaniu pożądanej przez twórcę strony czynności. Co ważne teksty powinny być pisane prostym językiem, a komunikaty zawarte na stronie jasne i klarowne.
- Przekonujący nagłówek — to ważne, żeby odwiedzający wiedział, że dobrze trafił i podąża w odpowiednim kierunku.
Wypisane zalety produktu — ich mniejsza lub większa ilość zawsze powinna znaleźć się na stronie docelowej. Mają za zadanie wzmocnić pozytywny przekaz dotyczący produktu bądź usługi i uwypuklić wszystkie korzyści płynące z finalnej aktywności. - Design strony dostosowany do tekstów — treści zawarte na stronie powinny być powiązane z oprawą graficzną. Zbyt duże nagromadzenie elementów graficznych może być przytłaczające i rozpraszające. Dodatkowo niedopasowany design strony może skutecznie odwrócić uwagę odwiedzającego od czynności, na jakiej Ci zależy.
- Cała strona powinna być poświęcona tylko jednemu celowi — intencje mogą być różne w zależności od profilu strony (np. zapisanie się do newsletteru lub rejestracja w sklepie), ale każdy tekst na landing page powinien być skupiony tylko na jednym zadaniu. Każda dodatkowa treść zachęcająca do wykonania innej niż główna czynności może zdezorientować odwiedzającego. Natomiast każda sekcja czy też nagłówek powinna prowadzić do wykonania tej samej akcji.
- Zrozumiały i dobrze wkomponowany przycisk call to action (CTA) – każdy tekst finalnie powinien kończyć się najważniejszym elementem strony, czyli przyciskiem CTA. Ważne jest nie tylko położenie samego przycisku, ale również jego forma. Najczęściej wezwanie do działania wykonane jest w pierwsze osobie liczbie pojedynczej, czyli “zamawiam” lub “zapisuję się”.
- Odpowiednia długość — wszystkie teksty znajdujące się na landing page powinny zawierać maksimum treści w minimalnej odsłonie. Im krócej, tym lepiej.
Dlaczego warto inwestować w teksty na landing page?
Głównym zadaniem tworzenia landig page jest zwiększenie konwersji oraz poznanie swojej grupy docelowej poprzez uzyskanie kluczowych danych. Na sukces danej strony docelowej składa się kilka elementów, ale tak naprawdę żaden z nich nie sprawdzi się, jeśli tekst zawarty na stronie będzie słaby. Co to znaczy? Nawet największy i najbardziej widoczny przycisk Action to Call nie zda egzaminu, jeśli treść na stronie nie przekona odwiedzającego.
Od czego zależy cena tekstów na stronę docelową?
Teksty na landing page są dostosowane do konkretnej grupy odbiorców. Dzięki różnorodności branży nie ma możliwości podania z góry określonych stawek. Ostateczna kwota uzależniona jest od trzech czynników:
- branży, w której strona docelowa będzie działać — cena związana jest z pracą, jaką musi włożyć copywriter do rzetelnego przygotowania się do danego tematu dotyczącego specyfiki branży,
- czasu, jaki trzeba poświęcić na wykonanie zlecenia — czas to pieniądz, więc jeśli potrzebujesz tekstów na landing page “na wczoraj”, to bądź przygotowany na wyższą kwotę,
- długości i specyfiki tekstów — wlicza się w to ogólna wielkość zlecenia.
Zainwestuj w internetowy marketing! Zamów teksty na landing page i ciesz się podniesionymi wskaźnikami konwersji.
Jeśli widzisz moc internetu i pragniesz skorzystać z nowoczesnej i niezwykle skutecznej formy marketingu, jaką jest landing page to koniecznie skontaktuj się z naszą profesjonalną agencją copywriterską. Tworzone przez nas teksty pozwolą Ci na uzyskanie wysokiej ilości leadów oraz znacznie podniosą wskaźniki konwersji.