Content marketing blog

Blog na temat marketingu treści. Czytaj i zdobywaj nową wiedzę!

Kim jest webwriter i na czym polega web writing?

Sprawdź, co robi web writer, jeśli świat marketingu pisanego to jest to, co Cię interesuje. Wiele specjalizacji nie zalicza się do popularnych, ale daje ciekawe możliwości rozwoju. Copywriting we...

Co to jest microcopy? Definicja, cel, przykłady.

Znasz pojęcie microcopy? Dziś skupimy się na wyjaśnieniu, czym jest taki rodzaj copywritingu i dlaczego jest on niezbędny w wielu sektorach świadczonych usług. Na wstępie powiem tylko tyle, że mikro...

Jak przeprowadzić i napisać wywiad?

Wśród wszystkich tekstów, które czytamy, dość często wymieniane są wywiady. W mediach często można znaleźć rozmowy z gwiazdami lub z politykami. Ale są też wywiady z ekspertami z różnych sektorów,...

Czym są i jak dobierać frazy kluczowe?

Każdy, kto kiedykolwiek miał jakikolwiek kontakt z marketingiem w internecie, nie jeden raz musiał spotkać się z pojęciem słów lub fraz kluczowych. W każdym materiale dotyczącym czy copwritingu, czy...

Content manager – kim jest, co robi i ile zarabia?

Obecnie coraz więcej firm korzysta z marketingu internetowego jako narzędzia do pozyskiwania nowych klientów. Jednym z kluczowych elementów tej strategii jest tworzenie wartościowych treści, które...

Na czym polega redakcja tekstu?

Według Wielkiego słownika języka polskiego redakcja to „opracowanie tekstu pod względem merytorycznym i stylistycznym”. Czyli redakcja tekstu to przeczytanie go i zwrócenie uwagi na każde słowo,...

Szukasz profesjonalnego wsparcia w zakresie marketingu treści?

Zapoznaj się z pełną ofertą naszej agencji content marketingowej i przekonaj się, w jaki sposób możemy pomóc rozwijać Twój biznes.