Opisy produktów

Podnosimy widoczność i sprzedaż w e-sklepach

Wykonamy profesjonalne i skuteczne opisy produktów e-commerce, które przekonają klientów do robienia zakupów właśnie u Ciebie.

Dzięki nam zadbasz o pozycjonowanie Twojego sklepu internetowego, a przede wszystkim zwiększysz sprzedaż online.

Opisy produktów: zobacz, jak to działa.

1. kontakt

Wybierz pakiet opisów produktów i skontaktuj się z nami, aby dopiąć formalności.

2. analiza i oferta

Zapoznamy się z Twoimi oczekiwaniami, aby przedstawić wycenę i gotowy zestaw rekomendacji.

3. teksty

Gdy zaakceptujesz i opłacisz zlecenie – zajmiemy się tworzeniem skutecznych opisów produktów, które wyślemy w ustalonym czasie.

Poznaj cennik opisów produktów dla Twojego sklepu online.

PodstaWowy

Świetny, jeśli masz dużo produktów i ograniczony budżet.

Opis na min. 1000 zzs

merytoryczny i przyjazny odbiorcom

Dobór fraz kluczowych

poprzedzony analizą SEO

Optymalizacja SEO

nagłówki, akapity, linkowanie wewnętrzne i inne

Meta tagi

meta title, meta description, adres URL

cena za 1 opis

od 50 zł

Optymalny

Doskonały, jeżeli działasz w wymagającej branży i mierzysz się z liczną konkurencją.

Opis na min. 2000 zzs

merytoryczny i przyjazny odbiorcom

Dobór fraz kluczowych

poprzedzony analizą SEO

Optymalizacja SEO

nagłówki, akapity, linkowanie wewnętrzne i inne

Meta tagi

meta title, meta description, adres URL

cena za 1 opis

od 100 zł

Rozszerzony

Idealny, jeśli sprzedajesz produkty o bardzo dużej wartości.

Opis na min. 3000 zzs

merytoryczny i przyjazny odbiorcom

Dobór fraz kluczowych

poprzedzony analizą SEO

Optymalizacja SEO

nagłówki, akapity, linkowanie wewnętrzne i inne

Meta tagi

meta title, meta description, adres URL

Doradztwo

rekomendacje dotyczące rozwoju sklepu internetowego i zwiększenia sprzedaży

cena za 1 opis

od 150 zł

Potrzebujesz innych usług z zakresu pisania tekstów? Przejdź do naszego cennika copywritingu.

Zadzwoń:

507 708 626

Napisz:

kontakt@winklers.pl

Czym są opisy produktów?

Opis produktu to tekst, który znajduje się w karcie produktu. Ma on na celu wyjaśnienie potencjalnym klientom sklepu internetowego, czym jest konkretny produkt, jakie ma właściwości i specyfikacje oraz dlaczego warto go kupić.

Opis produktu na karcie produktu ma więc dwa główne cele. Po pierwsze – ma wyjaśnić funkcje produktu, czyli ma opisywać, do czego służy dana rzecz. Po drugie – ma zachęcać użytkownika do jego zakupu.

Opis produktu wbrew pozorom stanowi doskonałą okazję do pobudzenia u klienta pilnej potrzeby do zakupu właśnie TEGO towaru. Ponadto, odpowiednio napisany opis sprawia, że ruch organiczny na stronie z wyszukiwarki Google również jest zdecydowanie wyższy.

Dlaczego warto zamieszczać opisy w kartach konkretnych produktów?

Opisy produktów spełniają dwie podstawowe funkcje, które mają wpływ zarówno na SEO, jak i na decyzję zakupu odwiedzającego sklep internetowy.

Proces podejmowania decyzji u użytkownika jest bardzo skomplikowany i wpływa na niego wiele zmiennych. Tuż przed stworzeniem tekstu w pierwszej kolejności zadaj sobie pytanie – do jakiej grupy odbiorców chcesz dotrzeć? Jeżeli sprzedajesz produkty popularne u dużej grupy osób, to warto dopasować je do tej grupy docelowej i stworzyć opisy jak najbardziej uniwersalne. Z kolei, jeżeli oferujesz produkty specjalistyczne, napisz taki opis, aby trafił on właśnie to grupy, która najczęściej go kupuje lub poszukuje. W sprzedaży liczy się personalizacja, czyli dopasowanie do grupy docelowej.

Z kolei, jeżeli chodzi o SEO – to w takim opisie warto używać dobrze dopasowanych słów kluczowych. Oczywiście, najważniejszą kwestią jest także to, aby opis był unikany. Kopiowanie treści jest całkowicie niedopuszczalne! Twoja strona wtedy traci na wartości i tym samy na jakości.

Opisy powinny być merytoryczne, dostarczać informacji nie tylko o korzyściach, ale o funkcjach, przeznaczeniu, a także wyczerpywać wszystkie informacje o sprzedawanym produkcje.

Jak stworzyć opis produktu? Poznaj 6 podstawowych zasad.

Istnieje 6 kluczowych reguł, którymi warto kierować się podczas tworzenia każdego opisu, który ma znaleźć się na karcie produktu Twojego sklepu internetowego. Zaliczamy do nich następujące kwestie:

1. Pisz bezpośrednio do czytelnika opisu produktowego

Kieruj swoją treść tylko do jednego czytelnika. Pisz w drugiej osobie liczby pojedynczej, czyli mówiąc wprost – zwracaj się do niego “na Ty”. Dzięki temu uda Ci się nawiązać w pewnym sensie bezpośredni kontakt z klientem oraz przy okazji zwiększysz swoje szanse sprzedażowe.

2. Używaj słów kluczowych w opisie

Umieszczanie w tekście odpowiednio dopasowanych słów kluczowych pozytywnie wpływa na pozycję strony sklepu w wyszukiwarce. Ponadto, warto tworzyć opisy, które będą też w pełni merytoryczne. Chodzi o to, aby dostarczały potencjalnemu klientowi niezbędnych informacji o produkcie, który go interesuje.

3. Skup się na korzyściach danego produktu

Tworząc opis produktu, skoncentruj się w pierwszej kolejności na wskazaniu korzyści. Cechy produktu zamień na jego zalety tak, aby Twój czytelnik poczuł, że zakupy w Twoim sklepie po prostu się opłacają.

4. Stwórz historię dla produktu

Staraj się zobrazować klientowi cechy, właściwości i zalety użytkowania produktu. Dzięki temu pomożesz mu zrozumieć, dlaczego powinien go kupić. Zamień właściwości produktu w jego zalety. Wykorzystaj technikę storytellingu – czyli stwórz opis produktu, który będzie działał na wyobraźnię klienta i jego zmysły.

5. Napisz wszystko, co ważnego można powiedzieć o produkcie – wyczerp temat

Ilość zzs powinna zależeć od wielu czynników, jednak zawsze warto pamiętać, aby opis produktu informował o jego głównych właściwościach. Długość opisów zależy od wartości produktu oraz jego ogólnej dostępności. Chodzi o to, żeby tuż przed napisaniem takiego opisu produktu zweryfikować swoją konkurencję i to, w jaki sposób prezentuje produkt, który również masz w sprzedaży. Następnie dopiero wtedy możesz rozpocząć pracę polegającą na napisaniu tekstu. Liczba znaków ze spacjami głównie zależy od Ciebie i Twojego “flow”.

6. Używaj prostego języka

Zbyt trudne i skomplikowane słownictwo może zniechęcić czytelnika do zakupu. Dlaczego? Odpowiedź na to pytanie jest prosta – zwyczajnie może go nie zrozumieć. Staraj się opisać swój towar prostymi słowami, które mają trafić do potencjalnego “Kowalskiego”.

Oczywiście, tworząc swój opis produktu, nie musisz brać wszystkich tych punktów pod uwagę. Jednak warto o nich pamiętać.

Od czego zależy cena za opisy produktów?

Na cenę usługi copywriterskiej polegającej na przygotowaniu profesjonalnych opisów produktów, które zasilą sklep typu e-commerce, wpływają takie czynniki, jak między innymi:

Rozmiar opisów oraz ich liczba (liczona w sztukach lub zzs) – wyceniając swoją pracę, w pierwszej kolejności copywriter bierze pod uwagę rozmiar zlecenia.

Rodzaju branży – jeżeli Twój sklep oferuje produkty mniej popularne bądź zupełnie innowacyjne – to napisanie tekstu dla copy wcale nie będzie takie proste. Dlaczego? Bo w pierwszej kolejności będzie musiał zapoznać się z danym produktem i dopiero potem stworzyć tekst. Opis produktu, którego funkcję znają wszyscy jest znacznie łatwiejsze – dlatego cena za taki tekst będzie niższa.

Doświadczenia i umiejętności copywritera – specjalista, który “zjadł swoje zęby na pisaniu”, wie, jak powinien wyglądać opis produktu. Oprócz tego, zanim podejdzie do pisania, dokładnie sprawdzi i przeanalizuje Twoją branżę, porówna konkurencję oraz dobierze odpowiednie frazy kluczowe. Jego głównym celem jest to, aby opisy, które sporządzi dla Ciebie były nie tylko merytoryczne, ale przede wszystkim wpływały na wzrost sprzedaży.

Zamów skuteczne opisy produktów na stronę swojego Twojego e-sklepu

Jeżeli chcesz zarabiać więcej – koniecznie skorzystaj z usług profesjonalnego copywritera z naszej agencji. Nasi specjaliści wykonają dla Ciebie i Twojego sklepu www analizę SEO oraz zweryfikują Twoją konkurencję. I dopiero potem, sporządzą opisy produktów, które będą dostosowane do wymogów SEO, idealnie wpasują się w gusta klientów oraz rynek i finalnie – zwiększą Twoją sprzedaż.