Fotografia produktowa – zdjęcia i sesje

Pokaż produkty w taki sposób, aby klienci nie mogli odmówić ich zakupu

1 fotografia może wyrażać więcej niż 1000 słów? Pełna zgoda!

Zajmiemy się wykonaniem i obróbką zdjęć, dzięki którym Twoje produkty będą sprzedawały się praktycznie same.

Zdjęcia produktów: zobacz, jak to u nas działa

1. kontakt

Wybierz pakiet wsparcia i przejdź do kontaktu, aby dopiąć wszystkie szczegóły.

2. analiza i oferta

Zapoznamy się z Twoim biznesem i Twoimi oczekiwaniami, aby przedstawić Ci ofertę skrojoną na miarę.

3. zdjęcia

Gdy zaakceptujesz wycenę i opłacisz zaliczkę, zajmiemy się przygotowaniem Twoich zdjęć produktowych.

Fotografia produktowa – cennik. Ile kosztuje przygotowanie zdjęć?

PodstaWowy

Wykonanie pojedynczego zdjęcia produktowego.

Zdjęcia

profesjonalne ujęcia pokazujące walory Twoich produktów

Obróbka

podkręcenie fotek, aby wyciągnąć z nich to, co najlepsze

Doradztwo

dedykowane wsparcie merytoryczne dotyczące wykorzystania pełnego potencjału

cena za 1 zdjęcie

od 75 zł

Optymalny

Wykonanie od 10 do 20 zdjęć produktowych.

Zdjęcia

profesjonalne ujęcia pokazujące walory Twoich produktów

Obróbka

podkręcenie fotek, aby wyciągnąć z nich to, co najlepsze

Doradztwo

dedykowane wsparcie merytoryczne dotyczące wykorzystania pełnego potencjału

cena za 1 zdjęcie

od 55 zł

Rozszerzony

Przygotowanie od 20 do 50 zdjęć produktów.

Zdjęcia

profesjonalne ujęcia pokazujące walory Twoich produktów

Obróbka

podkręcenie fotek, aby wyciągnąć z nich to, co najlepsze

Doradztwo

dedykowane wsparcie merytoryczne dotyczące wykorzystania pełnego potencjału

cena za 1 zdjęcie

od 45 zł

Potrzebujesz innych usług foto i nie tylko? Poznaj całą ofertę naszej agencji video marketingu.

Zadzwoń:

507 708 626

Napisz:

kontakt@winklers.pl

Co to jest fotografia produktowa?

Fotografia produktowa odgrywa kluczową rolę w marketingu. Odpowiednio zrobione zdjęcia przyciągają uwagę klientów i zwiększają sprzedaż – przez co maksymalizują zyski sprzedawców.

Zdjęcia produktowe to nic innego jak dział fotografii, którego celem jest prezentacja przedmiotów w jak najkorzystniejszej odsłonie. Są one szeroko wykorzystywane w reklamach, katalogach, broszurach, stronach internetowych, jak i sklepach internetowych. Dobrze wykonane fotografie pozwalają na pokazanie detali produktu, jego funkcji i zalet, co może zachęcić potencjalnych klientów do zakupu.

Dlaczego zdjęcia produktowe odgrywają istotną rolę w marketingu sprzedażowym?

Fotografia tego rodzaju stanowi strategiczną część większości kampanii marketingowych. Atrakcyjne zdjęcia przeważnie decydują o tym, czy klient zainteresuje się oferowanym przez np.: sklepy internetowe produktem, czy też nie. Pomagają zatem one w budowaniu zaufania i wiarygodności marki. Klienci często szukają w sieci informacji o konkretnym produkcie przed zakupem, a wysokiej jakości zdjęcia mogą ułatwić podjęcie decyzji zakupowej.

Dlaczego warto postawić na profesjonalne fotografie produktów na swojej stronie www lub e-sklepie?

Profesjonalne zdjęcia produktów mają pozytywny wpływ na wskaźniki sprzedaży w sklepach internetowych. Klienci są bardziej skłonni dokonać zakupu, jeśli mogą dokładnie zobaczyć, jak wygląda produkt.
Zdjęcia prezentujące produkty a media społecznościowe. Dlaczego warto wykorzystywać ich potencjał?
Zdjęcia produktowe stanowią podstawę skutecznych kampanii w mediach społecznościowych. Wizualne platformy, takie jak Instagram, Facebook czy nawet Tik Tok – to doskonałe miejsce do prezentacji produktów w atrakcyjny sposób dla odbiorców.

Trendy w fotografii produktów. Co się teraz sprzedaje?

Fotografia produktowa, podobnie jak inne dziedziny, podlega trendom. Obecnie popularne są zdjęcia w naturalnych sceneriach, wykorzystanie modeli, modelek, zwierząt, a także minimalistyczne tła. To sprawia, że wszystkie zalety “tej konkretnej rzeczy” są uwydatnione – widoczne na pierwszy “rzut oka”.

Fotografia produktowa a e-commerce. Dlaczego sesje zdjęciowe odgrywają tak ważną rolę w sprzedaży internetowej?

W e-handlu jakość fotografii produktowych ma istotne znaczenie. Klienci nie mają możliwości fizycznego obejrzenia produktu, dlatego to, co widzą na stronie internetowej, jest jedynym wizualnym punktem odniesienia. Skuteczne zdjęcia produktowe mogą zachęcić klientów do zakupu, podczas gdy słabej jakości zdjęcia mogą zniechęcić ich do podjęcia właśnie tej kluczowej dla sprzedawców decyzji.

Warto również zwrócić uwagę na spójność prezentowanych zdjęć w sklepie internetowym. Fotki powinny być wykonane w podobnym stylu, co pomoże w budowaniu wizerunku marki, jej postrzegania, rozpoznawalności oraz zapewni profesjonalny wygląd samej strony www.

Fotografia produktów i jej ceny. Od czego zależą koszty?

Cena zdjęć produktowych może się różnić w zależności od wielu czynników, takich jak: lokalizacja, doświadczenie fotografa, ilość produktów, poziom skomplikowania sesji fotograficznej. Cena zdjęcia produktowego orientacyjnie może kosztować od 50 do 150 zł za sztukę. Jednak, aby uzyskać dokładną wycenę, najlepiej jest skontaktować się bezpośrednio z naszą agencją, aby omówić swoje konkretne potrzeby i uzyskać dokładną wycenę.

Pamiętaj, że warto inwestować w profesjonalne zdjęcia produktowe, ponieważ dobrze wykonane fotografie mogą zwiększyć atrakcyjność produktu i wpłynąć na sukces sprzedaży.

Jak wybrać agencję, która wykona sesje i zdjęcia produktów?

Fotografowanie produktów jest niezwykle ważnym elementem strategii marketingowych. Doskonale wykonane zdjęcia produktów przyciągają uwagę klientów, zwiększają zaufanie do marki. Odpowiednie planowanie, wysokiej jakości sprzęt i umiejętności edycji są kluczowe dla osiągnięcia doskonałych rezultatów.

Dzięki rosnącej popularności mediów społecznościowych i rozwijającym się trendom w fotografii zdjęcia stają się nieodłącznym elementem promocji. Warto inwestować w profesjonalne zdjęcia, które przyciągną uwagę klientów i przyczynią się do sukcesu marki.

Dlatego jeżeli poszukujesz agencji, która pomoże Ci pokazać najlepsze strony Twoich produktów, jesteś w dobrym miejscu 😉.