Copywriting

Zwiększamy sprzedaż tekstem

Tworzymy treści, które edukują, inspirują, pozycjonują, ale przede wszystkim sprzedają.

Poznaj naszą ofertę copywritingu

Edukujemy, inspirujemy, pozycjonujemy, informujemy i sprzedajemy… a to wszystko poprzez teksty.

Teksty na strony internetowe i landing page

v

Hasła i slogany reklamowe

i

Artykuły, wpisy i poradniki na blogi

Teksty sprzedażowe

Opisy produktów do sklepów internetowych

Teksty SEO

Nazwy (naming) firm, produktów i usług

Teksty na ulotki, foldery, broszury, prezentacje

Copywriting: w czym się specjalizujemy?

Poznaj nasze mocne copyWriterskie strony.

CopyWriting sprzedażowy

Sprzedaż jest czymś, co robimy najlepiej. Z doświadczenia wiemy, że dzięki dobrym tekstom skutecznie zwiększysz sprzedaż i zarobisz dużo, DUŻO więcej.

Wykorzystamy swoje doświadczenie oraz znajomość odpowiednich technik. Trafimy bezpośrednio do Twoich odbiorców, a następnie przekonamy ich, że to właśnie z Twojej oferty powinni skorzystać.

c

SEO copyWriting

Pozycjonowanie bez dobrych treści po prostu nie istnieje. A my wiemy, jak tworzyć najlepsze – przyjazne zarówno „żywym” użytkownikom, jak i algorytmom Google.

Przeprowadzimy profesjonalną analizę, dobierzemy najlepsze słowa kluczowe, a następnie dostarczymy Ci treści, które realnie przełożą się na wysokie pozycje Twojej strony internetowej.

l

Content marketing

ProWadzenie blogów to także nasza domena. Dobre treści służą nie tylko sprzedaży czy pozycjonowaniu, ale również skutecznie edukują potencjalnych klientów.

Zajmiemy się zaplanowaniem oraz przygotowaniem wartościowych wpisów, które przełożą się na postrzeganie Twojej marki, jako prawdziwego eksperta w branży.

Kreatywny copyWriting

Robimy wszystko, czego wymaga dobry branding. Znajdziesz u nas naming, hasła i slogany, a także całe koncepcje kreatywne.

Nasza praca sprawi, że Twoja komunikacja będzie jedyna i niepowtarzalna, a Twoja firma – istotnie odróżni się na tle całej konkurencji.

Nasz copywriting przyniesie Ci same korzyści:

W wyniku naszych działań osiągniesz to, na czym Ci zależy.

zadbasz o Wzrost widoczności w sieci

Nasze teksty SEO, czyli takie zoptymalizowane pod kątem pozycjonowania, pozwolą Ci na zdobywanie wysokich pozycji w wyszukiwarce.

A stąd już prosta droga, dzięki której dasz się zauważyć, dotrzesz do nowych odbiorców, a przede wszystkim zdobędziesz nowych klientów.

zbudujesz duże zasięgi

Zajmiemy się Twoją komunikacją w social mediach (na Facebook’u, Instagram’ie czy LinkedIn’ie).

W ten sposób zwiększysz zasięgi swoich postów, a także upewnisz się, że Twoja reklama w mediach społecznościowych ma w sobie właściwy i skuteczny przekaz.

Wzmocnisz pozycję swojej marki

Nie ma co ukrywać. Profesjonalny copywriting dostarczy Ci teksty, dzięki którym zbudujesz od nowa lub wzmocnisz obecną pozycję swojej firmy.

zdobędziesz noWych odbiorców

Użytkowników, czytelników, odwiedzających, czyli po prostu ludzi, którzy staną się Twoimi przyszłymi klientami.

a przede wszystkim zWiększysz swoją sprzedaż

Nie musimy chyba dodawać, że głównym celem naszych tekstów będzie zadbanie o Twoje zyski – rozumiane, jako regularny, stabilny, a przede wszystkim wysoki wzrost sprzedaży!

Co otrzymasz w ramach naszego copywritingu?

Profesjonalne teksty

sprzedażowe, pozycjonujące, kreatywne czy wizerunkowe – zgodne z Twoim celem i założeniami.

Wygodną formę

w postaci makiety lub wskazówek przygotowanych na podstawie najlepszych praktyk UX.

Darmowe poprawki

o ile tylko zajdzie taka potrzeba 🙂

Bieżące wsparcie

porady, wskazówki oraz pomoc, które zapewni Ci na każdym etapie współpracy.

Jak wygląda nasz cennik?

W zależności od rodzaju zlecenia, ceny za nasz copyWriting wyceniamy na podstawie napisanych znaków ze spacjami (zzs), pojedynczych tekstów, jak i całych projektów. Chcesz poznać dokładne ceny?

Kliknij tutaj i przejdź do naszego cennika.

Dla kogo do tej pory pracowaliśmy?

Z naszych usług copyWriterskich dotychczas skorzystało ponad 170 firm z całej Polski, jak i z zagranicy.

Kliknij tu, aby sprawdzić nasze portfolio.

Sprawdź, jak działa nasz copywriting.

1. kontakt

Wybierz usługę dla siebie i skontaktuj się, aby omówić wszystkie formalności.

2. analiza i oferta

Sprawdzimy, czego potrzebujesz, a następnie dostarczymy Ci wycenę wraz z gotowym zestawem rekomendacji i wskazówek.

3. teksty

Po Twojej akceptacji i płatności – przystąpimy do pracy, aby w umówionym czasie dostarczyć Ci gotowe teksty.

Zadzwoń:

507 708 626

Napisz:

kontakt@winklers.pl

Kim jest copywriter? Poznaj Twoich ludzi od tekstów.

Copywriter, czyli mistrz w operowaniu słowem pisanym, potrafiący nie tylko ładnie, ale przede wszystkim skutecznie pisać. Jednak zawsze należy pamiętać, że rolą kopirajtera jest tworzenie treści, które sprzedają – produkt, usługę, a nawet markę. Tak, albowiem profesjonalny i skuteczny copywriting nie ogranicza się jedynie do generowania zysków pieniężnych. Są to również inne korzyści, jakie odnosi firma (zasięgi, wyższe pozycje w wyszukiwarkach, większa świadomość w głowach klientów i wiele więcej).

Usługi copywriting. Co możemy dla Ciebie napisać?

Oferujemy wszystko, czego potrzebuje Twoja firma, aby odnieść sukces nie tylko w Internecie, ale także w tzw. offline’ie.

Teksty na strony – kompleksowo przygotowane treści uwzględniające zarówno charakter sprzedażowy, marketingowy (w tym hasła i slogany), edukacyjny, jak i nakierowane na pozycjonowanie (optymalizacja treści pod SEO).

Teksty SEO – których celem jest aktywne wsparcie witryny w osiąganiu coraz to wyższych pozycji w wyszukiwarkach (zwłaszcza Google).

Content marketing – w tym zarówno artykuły, jak i poradniki umieszczane na blogu firmowym. Służące do sprzedaży, pozycjonowania, edukacji, a przede wszystkim budowania marki i jej wizerunku.

Nazwy i slogany kreatywne – będące nieodzowną częścią dobrze zaprojektowanej strategii marketingowej oraz jasno komunikujące całą tożsamość firmy.

Social media – czyli wpisy wykorzystywane do komunikacji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Linkedin, a nawet Youtube).

Materiały fizyczne – a pośród nich zarówno ulotki, banery, plakaty, broszury, oferty oraz wszelkie inne formy marketingowe oparte na fizycznych nośnikach informacji.

Szukasz copywritera? Zobacz, na co musisz zwrócić uwagę.

Jak wybrać tego najlepszego? Przed podjęciem ostatecznej decyzji warto zwrócić uwagę co najmniej na kilka kluczowych kwestii, które dadzą Ci ogólny obraz, jak wyglądają umiejętności oraz jak przebiega praca z wybranym copywriterem.

Czas realizacji zlecenia – Tobie oczywiście zależy, aby teksty zostały wykonane jak najszybciej. Jednak pamiętaj, że jeżeli dany copywriter obiecuje Ci wykonanie zlecenia w podejrzanie szybkim czasie (np. „na jutro” lub już za 2 dni). Może to oznaczać, że nie ma za dużo zleceń – a to natomiast daje Ci informację, że inni klienci wolą go omijać.

Doświadczenie copywritera – konieczne sprawdź, ile lat „siedzi” już w branży. Im trudniejszy, bardziej skomplikowany i wymagający tekst ma przygotować – tym większe doświadczenie będzie potrzebne.

Cennik za usługi copywritingu – cena za teksty jest wprost skorelowana z doświadczeniem copywritera (a przynajmniej powinna). Im bardziej doświadczony kopirajter (w domyśle – lepszy), tym koszty związane z jego pracą będą dla Ciebie naturalnie wyższe. Dlatego, jeżeli zależy Ci na jakości, swoich wyborów nie możesz opierać jedynie na niskiej cenie.

Portfolio copywritera – dużo o umiejętnościach, doświadczeniu, jak i ogólnej wiedzy copywritera, opowie Ci jego portoflio oraz klienci, z którymi dotychczas współpracował. Przed dokonaniem wyboru, sprawdź jakie firmy miał już przyjemność obsługiwać, a także jakie efekty przyniosły jego działania.

Wiedza, jaką prezentuje copywriter – absolutnie każda osoba, z którą chcesz pracować w zakresie tworzenia tekstów musi posiadać kompleksową wiedzę z zakresu marketingu oraz sprzedaży. Jeżeli dodatkowo Twoje zlecenie wymaga specjalistycznej wiedzy (np. z dziedziny finansów, IT, medycyny itp.) – upewnij się, że wybrany copy ją posiada.

Dlatego, jeżeli chcesz mieć pewność, że Twoje zlecenie jest w dobrych rękach – zwróć uwagę na wszystkie te czynniki: terminowość, doświadczenie, ceny, dorobek, jak i wiedzę.