Poznaj nasz cennik.

Zobacz, ile kosztują poszczególne usługi copyWriterskie.

Teksty na strony www

od 1000 zł

Teksty na landing page

od 500 zł

Mailingi i newslettery

od 200 zł

Nazwy, hasła, slogany

od 500 zł

Wpisy blogowe

od 45 zł / 1000 zzs

Opisy produktów

od 20 zł / szt.

Teksty SEO

od 20 zł / 1000 zzs

Ulotki, banery, plakaty

od 200 zł

Posty na FB / Insta

od 50 zł / szt.

Posty na Linkedin

od 100 zł / szt.

E-booki

od 1000 zł / szt.

Zadzwoń:

507 708 626

Napisz:

kontakt@winklers.pl

Poczatuj:

Dolny róg ekranu

Copywriter cennik, czyli ceny tekstów.

Na tej stronie znajdziesz podstawowe informacje na temat cen naszych copywriterskich usług. Jako profesjonaliści wychodzący na przeciw oczekiwaniom naszych klientów, stosujemy 3 rodzaje wycen.
Pierwsza z nich to klasyczna wycena na znaki (informacje o niej znajdziesz poniżej). Druga to na sztuki – doskonale sprawdzająca się przy tworzeniu opisów produktów oraz kategorii w sklepach internetowych. Trzecia to natomiast wycena od projektu – która uwzględnia na raz cały projekt np. tekstów na stronę www (zarówno stworzenie na jej potrzeby haseł i sloganów reklamowych, tekstów sprzedażowych, jak i takich pisanych typowo pod pozycjonowanie).

Copywriter stawki i cena

Ostateczna cena przygotowania profesjonalnych tekstów zależy od kilku kluczowych czynników.
Najważniejszy to sam rodzaj zlecenia – czy mają to być proste teksty na potrzeby SEO, wysokiej jakości wpisy na blog (content marketingowe), czy też skuteczne teksty, których celem jest sprzedaż. Drugim czynnikiem jest rozmiar samego zlecenia. Albowiem, im więcej tekstów nam zlecisz, czym cena za każdy z nich będzie nieco mniejsza. Ostatnim jest natomiast termin. Pamiętaj, że profesjonalni copywriterzy obsługują na raz co najmniej kilka firm. Dlatego, jeśli chcesz zlecić wykonanie tekstu, który ma być gotowy np. w ciągu 2 dni – musisz liczyć się z dodatkowymi kosztami.

Copywriting cena za 1000 znaków

Klasycznym sposobem wyceniania pracy polegającej na pisaniu tekstów jest tzw. kalkulacja na znaki, a konkretnie – znaki ze spacjami (zzs). My również stosujemy taką wycenę w odniesieniu do wpisów blogowych oraz typowych tekstów SEO. Jest to wygodny sposób, dzięki któremu dokładnie wiesz, ile będzie Cię kosztowało zamówienie konkretnych treści.