Copywriter cennik
Poznaj nasze ceny za copywriting
Zobacz, ile kosztują poszczególne usługi copyWriterskie.
Teksty na strony www
od 1000 zł
Wpisy blogowe
od 45 zł / 1000 zzs
Posty na FB / Insta
od 50 zł / szt.
Teksty na landing page
od 500 zł
Opisy produktów
od 20 zł / 1000 zzs
Posty na Linkedin
od 100 zł / szt.
Mailingi i newslettery
od 200 zł
Opisy kategorii
od 35 zł / 1000 zzs
E-booki
od 1000 zł / szt.
Nazwy, hasła, slogany
od 500 zł
Teksty SEO
od 40 zł / 1000 zzs
Ulotki, banery, plakaty
od 200 zł
Ceny copywritingu – pytania i odpowiedzi
Potrzebujesz dodatkowych informacji na temat stawek usług copywriterskich? Poznaj się z listą pytań, na które już odpowiedzieliśmy!
Z czego wynikają poszczególne stawki?
Podczas sporządzania wyceny bierzemy pod uwagę takie czynniki, jak: rodzaj i ilość treści, ich cel, branża, odbiorcy, czy chociażby termin ich dostarczenia.
Powyżej znajdziesz przybliżone ceny najpopularniejszych usług. Jeśli chcesz dowiedzieć się, ile przyjdzie Ci zapłacić – skontaktuj się z nami.
Co wchodzi w skład ceny copywritingu?
Płacąc raz otrzymujesz wsparcie całego zespołu specjalistów od contentu, w tym: copywriterów, pozycjonerów, UX writerów oraz korektorów.
W jednej cenie zawiera się wszystko więc, co jest niezbędne, aby teksty realizowały Twoje cele biznesowe.
W zależności od typu treści, w pakiecie otrzymasz: analizę i dobór słów kluczowych, opracowanie meta title i description, linkowanie wewnętrzne, rekomendacje dotyczące ułożenia treści i wiele więcej.
Czy podane ceny podlegają negocjacji?
Klienci, którzy zamawiają dużo tekstów, współpracują z nami długoterminowo lub decydują się na skorzystanie z naszych copywriterskich pakietów, mogą liczyć na preferencyjne stawki.
Chcesz poznać szczegóły? Zapraszamy do kontaktu!
Jak wyglądają płatności?
Jeżeli decydujesz się na stałą współpracę lub Twoje zlecenie jest na tyle duże, że można je podzielić na mniejsze – wówczas płatność również może zostać podzielona.
Czy wystawiamy faktury?
Tak, na każdą usługę wystawiamy fakturę VAT.
Copywriter cennik, czyli ceny tekstów
Na tej stronie znajdziesz podstawowe informacje na temat cen naszych copywriterskich usług. Jako profesjonaliści wychodzący na przeciw oczekiwaniom naszych klientów, stosujemy 3 rodzaje wycen.
Pierwsza z nich to klasyczna wycena na znaki (informacje o niej znajdziesz poniżej). Druga to na sztuki – doskonale sprawdzająca się przy tworzeniu opisów produktów oraz kategorii w sklepach internetowych. Trzecia to natomiast wycena od projektu – która uwzględnia na raz cały projekt np. tekstów na stronę www (zarówno stworzenie na jej potrzeby haseł i sloganów reklamowych, tekstów sprzedażowych, jak i takich pisanych typowo pod pozycjonowanie).
Copywriter stawki i cena usług
Ostateczna cena przygotowania profesjonalnych tekstów zależy od kilku kluczowych czynników.
Najważniejszy to sam rodzaj zlecenia – czy mają to być proste teksty na potrzeby SEO, wysokiej jakości wpisy na blog (content marketingowe), czy też skuteczne teksty, których celem jest sprzedaż. Drugim czynnikiem jest rozmiar samego zlecenia. Albowiem, im więcej tekstów nam zlecisz, czym cena za każdy z nich będzie nieco mniejsza. Ostatnim jest natomiast termin. Pamiętaj, że profesjonalni copywriterzy obsługują na raz co najmniej kilka firm. Dlatego, jeśli chcesz zlecić wykonanie tekstu, który ma być gotowy np. w ciągu 2 dni – musisz liczyć się z dodatkowymi kosztami.
Copywriting cena za 1000 znaków
Klasycznym sposobem wyceniania pracy polegającej na pisaniu tekstów jest tzw. kalkulacja na znaki, a konkretnie – znaki ze spacjami (zzs). My również stosujemy taką wycenę w odniesieniu do wpisów blogowych oraz typowych tekstów SEO. Jest to wygodny sposób, dzięki któremu dokładnie wiesz, ile będzie Cię kosztowało zamówienie konkretnych treści.